Fredagkväll

« 2010-01-15 / 20:21:37 | kategori: Ebba »

nu ska vi dra oss mot stan
dax för bio & massa popcorn med caramell 'krydda' ?  MUMS  ;]


haha, personen som skrev att jag måste luta mig fram för att det ska se ut som att jag har bröst .
du kan inte ha sett mig i verkligheten, jag har alldeles för mycket & delar gärna med mig :]  pusspuss

Sandra
    

Japp de var det :) hehe

Nää, inte än :'/

pusspuss

    
    2010-01-15 @ 20:36:50               
    
kicki
    

sv; den verkar så sinnes bra!! Tell me! ;P

haha, jag ska försöker bättra mig med bilder... men just nu har jag ingen ork till något :'/

HAHAHAH han kom ej ;) well well imorgon ställer jag ett ultimatum, skiter i nu. För jag är så jävla arg på hans vänner, som är skit! Dem förstör för honom och han sj med givetvis.. usch, då trött på att hjälpa honom om han bara fuckar allt.

Så nu... lyssnar jag sönder en massa låtar, och jag mår redigt bra atm :)

Pussili <3

    
    2010-01-15 @ 20:54:55                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
kicki
    

HAHHAA DAGENS SKÄMT ?

Alltså... om den personen känner dig så är den bara avundsjuk, annars är det någon som ville skojja till det, haha x'D

    
    2010-01-16 @ 12:04:12                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
naty
    

hahahahahahah ebba alltsååå du måste luta dig fram fr att det sa se ut som att du har bröst för du har alltså INGA tuttar alls :p :p hahahahahah jag döööööör!! HAHA



<3

    
    2010-01-16 @ 12:34:08               
    
Tilda
    

HejHej! Fin blogg, och du har super fina/coola ögon =)

    
    2010-01-16 @ 12:40:44               
    
kicki
    

sv; I know... han e skit lustig, spc när han är med sina luffar vänner... hue, så sorligt.

var filmen bra?^^

Pussili <3

    
    2010-01-16 @ 14:14:50                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: