tillbaka ifrån bion

« 2010-01-11 / 21:11:27 | kategori: Ebba »


kom precis hem ifrån bion, skit bra var den ! fast nu är det tråkigt att det inte kommer fler filmer ..
sedan såg jag att det kommer ut en ny film närsom - snabba cash , men snyggingen ifrån johan falk filmerna (a)
man sken ju upp som en sol inne i salongen när den reklamen visades ! haha

fidan är iväg & köper pizza , sedan blir det att sova. jag börjar vända på dygnet igen .  
W I C T O R I A
    

vilken fin bild.. :)

    
    2010-01-11 @ 23:00:25                    
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
    
kicki
    

sv; ingen bet hål iallafall, men ahh bäst o göra de nog! =/



joo joo, de är faktiskt bra mellan oss. Och han har nog börjat inse lite saker, vilket känns bra :)



Ja...jag förstår det, jags kulle bli skit rädd om något sånt hände runt mig... så hur mår lilla killen då?



jaså.... varför är det så då? =( oooh jag förstår, men kan ni två inte flytta så fort han har gått klart skolan då:)? <3

p.s haru fått bilderna på mejlen?

kraaam

    
    2010-01-11 @ 23:21:31                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Sandra-TvillingMamma
    

snyggtröja! har samma fast den rosa och den grå-svarta. ville köpa denna med men får bli en annan dag, så inte killen min blir helt galen på att alla pengar tar slut ;P

    
    2010-01-12 @ 11:32:13                    
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: