Bio ikväll igen

« 2010-01-15 / 11:50:28 | kategori: Ebba »
ska iväg på ett möte på skolan klockan två
ska träffa syo för att prata om praktik eller liknande för att få behålla mitt studiebidrag
annars ska jag söka något kvälls/helg jobb i think

jag & fidan bestämde precis att vi ska gå på bio ikväll igen
man får passa på när man har presentkort,  haha
ingen har väll gått miste om filmen Snabba Cash , reklamen är ju överallt :]

kicki
    

sv; Silver reflex heter den typ... as kass ;(

Ne jagvet... fyfan för detta, för jag pallar typ

inte med något alls...

jaså, va kul hörru :D vilken film då?^^

Ikväll... hoppas jag på att min baby kommer hem, så ska vi la bara mysa, och så måste jag prata lite med honom..

Kramis <3

    
    2010-01-15 @ 13:08:33                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
s o f i a ,
    

Din blogg är grymt fin!

    
    2010-01-15 @ 17:30:10                    
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: