selle photoshop

« 2009-09-08 / 01:09:20 | kategori: Photoshop »

photoshopade en bild på selle . inte speciellt överdrivet utan mest fäger & skärpa.
försökte också göra en rörlig bild så man ser skillnaden ännu bättre, men blogg.se ville som vanligt inte som jag, så det sket sig!




länge sedan jag photoshopade !  har mest designat på senaste tiden.
får helt enkelt börja lite smått igen ;>

nu måste jag nana, måste jag ens skriva att mina öron & mitt huvud värker så in i helvete? usch
men måste ta mig till skolan imorgon . man missar alltid så mycket i början!

godnatt



kicki
    

sv; mmh jag vet ;o usch, hemskt!!

    
    2009-09-08 @ 09:24:38                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
sellish
    

du får maila dom dära till mej :D

    
    2009-09-25 @ 04:50:13               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: