tisdag

« 2009-09-15 / 18:19:32 | kategori: Ebba »
sitter hemma hos fidan & känner mig mycket piggare idag än vad jag gjort på nästan tre veckor!  var en sväng i skolan också för att checka lite med hemuppgifter & praktik etc.  men alla lärare var utspridda på olika ställen så jag kunde inte få tag i någon, jag fick skriva lappar istället ;>
imorgon blir det alltså skola för min del & sedan efter många om & men så kom vi fram till att det ändå blir en göteborgsresa torsdag-söndag, det ska bli jättemysigt! hoppas bara jag orkar med att springa på stan & liseberg..

Anonym
    

Det är klart att du ska orka shoppa runt i Göteborg och gå på Lisseberg, då kommer du att må mycket bättre, jag lovar..puss

    
    2009-09-15 @ 21:19:35               
    
b & v
    

Sv: veronica är 16 och bea är 18 :)

    
    2009-09-21 @ 16:14:28                    
URL: http://apieceofsisters.se
    
Tobias
    

tack ebba :D haha men nu fick du videoblogg ;);)

    
    2009-09-22 @ 19:26:43                    
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: