Göteborgbilder

« 2009-09-22 / 19:55:45 | kategori: Fotoalbum »
tänkte slänga upp lite bilder ifrån göteborgresan .


vårat rum på vandrarhemmet där vi bodde. jättemysigt var det, inte som vandrarhem man varit på innan!


my new shoes! & min snygging ♥ som 'älskade dom' .  :)


i sagoslottet ;> . jag är världens lyckligaste med dig ♥

jävla skitblogg! går inte ladda upp fler bilder så jag får göra det imorgon eller något,  nu ska jag iallafall se på idol!


kicki
    

dom där skorna! Jag älskar dom dom dom!



Men du? Vrf har din blogg varit 'lösenordsskyddad'? :(

    
    2009-09-23 @ 10:39:07                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
natina
    

är det skorna från dinsko? dom höga ?



i diiie for those, men dom finns inte i min storlek här i stan :'(

    
    2009-09-25 @ 04:51:51               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: