Torsdag

« 2009-11-12 / 18:23:22 | kategori: Ebba »
vaknade klockan två idag av att telefonen ringde, fick en tid hos läkaren klockan halv tre! stressade mig som fan för att hinna i tid men kom inte dit förrän klockan tre ..  de stack mig i armen & i fingret, & jag som är så jävla  nålrädd satt & skakade .   usch
tog en sväng på stan efteråt & slösade lite av min pojkväns pengar (a)  h a h a  .  ♥
sitter nu & tittar på ' vakna med the voice ' på youtube ,  men ska designadesigna & designa ännu mer, känns som jag inte gör annat om dagarna/kvällarna!
Johanna
    

Men gud, vad gjorde du hos doktorn? :s

    
    2009-11-12 @ 19:26:52               
    
Ebba
    

svar till johanna; jag tog blodprov!



    
    2009-11-12 @ 20:09:00                    
URL: http://ladreams.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: