Tisdag

« 2009-11-17 / 15:31:18 | kategori: Design »

vaknade upp med feber & migrän för några timmar sedan ..  jätte jobbigt!
febern har lagt sig lite men har fortfarande migrän.  tur att snutt är här & tar hand om mig  ♥


besök johannas blogg här .

 

F A N N Y ♥
    

Hej Ebba! :D



Jobbigt med febern och migränen.. :( Du får krya på dig♥ Eftersom du är så himla duktig med bloggdesign och hjälpte mig med den för ett tag sen så hade jag en fråga bara.. Det är så att min header har försvunnit för några dagar sen.. Jättekonstigt. :S



Jag trodde bara att det var på min data man inte kunde se den, men det var det tydligen inte! Vet du vad som är felet? =) Vore så himla glad för svar! :D



Annars så skulle jag gärna vilja ha hjälp med att göra en ny design! Men då betalat jag självklart!



STOR KRAAMM! ♥♥♥

    
    2009-11-17 @ 15:53:32                    
URL: http://mariafanny.blogg.se/
    
FANNY ♥
    

Ja, jag förstår! :D Det gör ingenting! Skönt att veta vad det berodde på :P



Nu har jag skickat mina inloggningsuppgifter på din mail! Kramar Fanny ♥ :D

    
    2009-11-17 @ 17:43:39                    
URL: http://mariafanny.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: