Lördag

« 2009-11-28 / 14:35:10 | kategori: Ebba »
Godmorgon .
fidan kom till mig inatt efter någon fotbollscup, men han somnade så fort han lagt sig i sängen .. medans jag satt uppe hela natten med designer!  somnade klockan 10 i förmiddags.
sedan vaknade jag för en timma sedan av att fidan skrek att han inte kunde andas ..  så nu är han på sjukhuset & jag sitter & här som en virrig & trött höna som väntar på att han ska höra av sig & säga att allt är okej!  usch
nu ska jag städa & äta ..

ÄLSKLING  är okej  ♥  , det är jobbigt omkring oss båda just nu bara ..  älskar dig mest av allt !

kicki
    

sv; hoooo jag förstod! :)

Jag menar mer... han har nog lämnat mig, men han vågar inte komma och säga det, utan istället har han varit i överum i en vecka med hans bönder.

Så det är nog läge till o byta header. Så om du vill fåru fixa en, för jag blir alltid hyper nöjd med dina ;D



Hue neä usch de är hemskt! Men neä, det har varit samma hela veckan, tyvärr..

Hur mår du själv då?

Puss!

    
    2009-11-28 @ 15:36:17                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
FANNY <3
    

Sööt bild på er =)



Tack ännu en gång Ebba för att du fixade min header! Vore superglad om du kunde fixa headern ikväll eller nåt, men det är bara om du har tid! :) Är jättenöjd, är helt otroligt hur du kan vara såå duktig! Har skickat mina inloggningsuppgifter till dig nu till din mail! Ha en underbar lördag <3

    
    2009-11-28 @ 16:36:58                    
URL: http://mariafanny.blog.se
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: