vi älskar dig ..

« 2009-11-21 / 13:59:32 | kategori: Ebba »
värsta natten i mitt liv.
somnade vid 6 pga sömntabletterna, annars hade jag aldrig kunnat sova. men jag somnade med tårar i ögonen men de är fortfarande inte borta!
alla andra känns så lugna & som att de hanterar dethär jättebra, (de är väll i chock antagligen) medans jag bara gråter & gråter.
jag kan inte förstå att du är borta, det är inte rättvist .. du ska ju va här hos oss!
nej jag klarar inte dethär . kom tillbaka snälla, vi kommer inte klara oss utan dig.
vi ska åka & tända ljus för dig senare - med joppe & dom . 

det värsta är att jag önskade att det var någon av de andra killarna som inte levde .. jag hoppades & verkligen bad om det . när jag fick veta att det var du blev allt fel! jag visste inte vad jag skulle göra, jag bara grät & fick svårt att andas!  
Det är så orättvist - allt man ville ha sagt, eller gjort, allt det kommer upp nu . du kommer aldrig få veta !

jag har svårt att skriva att jag hoppas att du har det bra där du är nu & som stella & de säger att du & simon skrattar & har kul tillsammans däruppe!  DET ÄR JU HÄR DU SKA SKRATTA & VARA GLAD , ingenannanstans!


vi älskar dig hampus ♥

selle
    

jag beklagar sorgen.

att förlora någon nära någon man älskar är rent utsagt förjävligt men du måste minna de fina stunder ni hade och tänka framåt . du måste vara stark !



stay strong.

finns här om du behöver prata you know that

<3

    
    2009-11-21 @ 14:43:51                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
    
Anonym
    

Lilla Ebba, man är inte stor och stark i livet när någon nära dör så hastigt som Hampus har gjort i natt. Viktigt att du har andra människor runt omkring dig och att ni har varandra när sorgen är som störst. Tänkar på dig lilla gumman och känn hur jag håller om dig just nu när allt är som tuffast, jag finns hos dig/Kram på dig lillstrumpan

    
    2009-11-21 @ 16:01:46               
    
Kevins Mamma
    

Beklagar sorgen....

Det är riktigt jobbigt att förlora någon som man älskar. Förlorade själv en vän i en jobbolycka nu i sommras...

Riktigt jobbigt, finns så mycket som man ville säga. Men aldrig fick det sakt!

Tänker på dig vännen :)

    
    2009-11-21 @ 16:49:24                    
URL: http://mammasofia.blogg.se/
    
kicki
    

va stark tjejen <3

    
    2009-11-22 @ 16:33:04                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: