studentbal

« 2009-05-31 / 00:17:21 | kategori: Fotoalbum »
hellu, idag har vi varit nere på stan & tittade på alla snygga klänningar & grabbar i kostym! ;>
tog inte så mycket kort eftersom jag knappt hade några batterier i min kamera, men här kommer några;

(karin,  linda & linda)
(jakob & anna)
(maria & anton)
(linda & anton)
(anton & matte)

(jennie & ted)


sedan blev det lite fest hos fidan, min huvudvärk dök upp ifrån ingenstans
så medans de andra nu drog ner på stan så sitter jag här med min cola & panodil (y)
ska göra mig någonting att äta nu innan jag lägger mig , goodnight :*
JAKOB
    

Den undre "liggande" bilden på mig får du jättegärna ta bort, jag ser full ut. :S



Så, snälla tabort.

    
    2009-05-31 @ 14:47:39                    
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
    
jennie Lundberg
    

usch ta bort den!

    
    2009-05-31 @ 22:12:36                    
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: