segtorsdag

« 2009-05-07 / 19:06:12 | kategori: musik & videos »
heeeeeeeej , long time no .. write?
min kamera är trasig & jag gråter om dom säger att jag måste betala massa pengar för att fixa den på elgiganten imorgon. ;<
på valborg tappade jag bort mitt leg, igår fick jag spärra kortet & idag kom det hem på posten, någon gullig människa hade lämnat in det på banken . jag tycker samtidigt väldigt synd om DIG som fick se den hemska bilden! höhö
nu måste jag bara hitta mitt bankomatkort som ska ligga här i mitt rum , men jag måste städa för att hitta skiten. tråkigt!
jag skulle börjat med städningen när jag kom hem ifrån skolan idag, men jag somnade! & sedan var jag tvungen att ta ut hundarna & då mötte jag linda på vägen & följde med henne till willys.
& nu sitter jag här ,  undrar om jag ska orka ta tag i städningen eller om jag istället ska plugga? usch vad jobbigt det är att tänka! :'d haha

(jag&linda, två helger sedan)
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: