/(%&¤%#¤) youtube !

« 2009-03-13 / 01:49:17 | kategori: Ebba »

jag hatar youtube!  jag skulle ladda upp en video för någon timma sedan, & då gick det inte för jag kunde inte ens starta sidan!  sedan när jennie satte sig vid datan så funkade det, & nu när jag skulle prova igen så kommer jag inte in på skiten!  usch asså jag blir skit förbannad !
så tyvärr så blir det ingen video ikväll/natt . fårbli imorgon om det funkar igen vill säga ..

jag sitter & tittar på 'Hasses brorsas låtsassyrras kompis' som jennie satte på & nu ligger hon & sover brevid mig!

dags för att sova nu kanske?  det har blivit sena kvällar den senaste tiden vilket är väldigt negativt eftersom jag är den mest morgontrötta människa som finns!  höhö
godnatt / Ebba

    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: