→ Jennie alá Ebba ←

« 2009-03-10 / 20:30:07 | kategori: Ebba »
 
idag låg jag hemma i sängen hela dagen, tills jennie kom & drog upp mig för mer smyckes sortering ! 
vi gick & köpte cola zero - bättre för tänderna (a)  haha, eftersom jag hela tiden drömmer om att mina tänder fräter bort & att jag får värsta gluggen ;<   usch, då gråter jag när jag vaknar vill jag lova!  haha


vi kör på hårdbantning också !  höhö ,  (förutom colan) (a)
så vi fick för oss att göra nudlar med en massa nyttigt till!
så vi plockade ihop saker vi hade hemma & vips så blev det en Jennie alá Ebba :'D
& den smakade kanon bra,  & jag var mätt efter halva - skålen är minimini också !


nu ska jag pilla på lite bilder tänkte jag, måste också slänga i sista tvätten i maskinen!  & duscha, så jag kan smeta på massa brun utan sol sedan :* 
så kanske jag inte är lika deprimerad imorgon & kan känna mig lite brun åtminstone ;>  haha

pöss /  Ebba
Anonym
    

Bra blogg!

    
    2009-03-10 @ 21:02:51               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: