answer

« 2009-03-26 / 20:42:57 | kategori: Ebba »
Anonym:
"varför stör du dig så mkt på sandra samuelsson? äre bara för jakob har älskat henne som fan och varit förlovad med henne?"

haha, vem har sagt att jag stör mig på sandra?  ajustä, vi bor i västervik ..
såhär är det; jag har inte tyckt om sandra eftersom jag var tillsammans med jacob, vilket gör det svårt att tycka om hans ex . så är det för många eller hur?
men när det tog slut mellan mig & jacob så kände jag att jag egentligen inte hade någon anledning att tycka illa om henne. jag känner henne inte men nu när jag smått har pratat med henne så verkar hon snäll & trevlig så nej, jag har verkligen ingenting emot sandra!
& jag vet att han älskade henne mycket men jag har slutat bry mig för länge sedan eftersom jag är tillsammans med fidan som jag älskar väldigt mycket. & det var mitt val, jag gillade inte hans stil att hantera saker på eller att söka sympati ifrån andra genom att berätta privata saker om mig/mig & honom.

men jag är faktiskt glad att folk frågar, bättre än att gå & snacka utan att ha någon aning! men stå gärna för vem du är.
nästa fråga? haha
Kicki
    

Herregud, vrf ska folk bry sig så himla hårt? Ärligttalat...

well well, du har ju ialf förklarat dig rätt så bra, så tror den som undrade e nöjd me ditt svar ;D

    
    2009-03-26 @ 22:37:22                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Sandra
    

jisses vad rädd jag blev när jag såg mitt namn :O haha! vemfan undrar det där då? none of someones buisniess :|

    
    2009-03-27 @ 00:28:37                    
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: