this week ..

« 2009-06-14 / 16:09:46 | kategori: Fotoalbum »
jag & flickorna grillade & myste hemma hos nutte .





Jag & jennie gick & tittade på drenis skolavslutning .


vi åkte ner till östra akademin & tittade på när de sprang ut ;>





sedan åkte vi & tittade på kortegen (stavning?)






efter det tog vi bussen hem till ted för att fira honom & äta upp deras mat! haha



vidare hem till anna & ett helt gäng med andra människor :)






när vi kom ner till stan var vi bara trötta & hungriga,
så vi stannade på acapulco & åt pizza innan vi satte oss i en taxi hem!



igår (13 juni) var det fem år sedan jag & fidan blev tillsammans första gången! & vi ville mysa till det lite extra.
så vi gick ut & åt & sedan blev det bio "änglar & demoner" . den var helt okej & speciellt i slutet när man var helt inne i filmen! jag satt nästan & skrek ut mina känslor .  haha ;>


jag älskar dig  ♥
Anonym
    

haha ja jäklar vad hängig man var och pizzan satt fint kan jag lova;D

Jag vill se den filmen, var den bra?:)

    
    2009-06-17 @ 23:49:45               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: