morning

« 2009-07-30 / 13:13:10 | kategori: Ebba »
godmorgon! sitter & näst intill blöder i munnen av alla solrosfrön jag har knaprat i mig . haha ;<
idag ska vi ner till stationen & beställa bussbiljetter till stockholm, så nästa vecka bär det av! ska bli skojj!
sedan ska jag fortsätta med designandet som jag inte kom så långt med igår :)
nu ska jag fixa iordning mig lite
Anonym
    

Hejsan! Mysig rosa blogg! Verklign välgjord! Jag är med i en fototävling och skulle bli glad om du ville rösta på min bild, självklart kan du rösta på alla andra bilder. Hoppas du hjälper mig! Kramar från Pian http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

    
    2009-07-30 @ 23:05:06               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: