fredag

« 2009-07-31 / 15:21:11 | kategori: Ebba »
godmorgon! har precis ätit frukost & slappat framför tvn en stund, ska spela lite guitar hero nu!
min kamera dog igårkväll (batterierna slut) så jag får ladda den innan det kommer upp fler bilder här . :)

älskling ringde igår också "jag har det underbart här men längtar tills jag kommer hem, det bästa är att vara med dig"  - jag hade tårar i ögonen vill jag lova . saknar min plutt ;<



♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥

kickis design är på plats nu också . :)
Sara
    

Aw, det där är så jäkla trist när dom åker bort sådär länge. för något år sen åkte min pojkvän iväg till USA. och vad där i två veckor. Det kändes som om jag skulle dö. Men sen kommer dom ju alltid hem till slut. :)



Du ska se att det känns lite lättare snart :)

    
    2009-07-31 @ 22:28:50                    
URL: http://randomgossip.blogg.se/
    
stephanie
    

fin& bra blogg du har!

föresten kan du hjälpa mig hur man gör design/header till min blogg jag fattar ingenting =(



p u s s <3

    
    2009-08-02 @ 00:31:29                    
URL: http://sstephannies.blogg.se/
    
Anonym
    

Det kan vara lite skööönt att få sakna också, snart är han där igen, vad har man att sakna då??? Ta vara på tiden då du får sakna..puss

    
    2009-08-02 @ 11:28:23               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: