fest

« 2009-07-18 / 15:49:30 | kategori: Ebba »
nu har jag fixat iordning mig & ska närsom gå till willys & handla kött & grejs . fille kom till mig för någon timma sedan men han slocknade så fort han kommit in genom dörren! så nu ska jag väcka honom så vi kommer iväg .
idag är en såndär dag när allt känns fel, jag har inte sovit nått, känns som jag har lätt feber, ont i halsen & öronen, sminket ser förjävligt ut, håret är tråkigt & jag är BLEK!

ha en bra lördagskväll  ♥
























SANNA
    

sv: Tack så mycket! Jag använder en canon eos 450D :) Den är inte helt fel.



Kram

    
    2009-07-18 @ 16:14:58                    
URL: http://blixtsanna.blogg.se/
    
Saran
    

Nej de är det inte, det är löshår :) Men det är riktigt bra gjort faktiskt.

    
    2009-07-18 @ 18:14:32                    
URL: http://saharan.blogg.se/
    
S A N D R A T J U L I N S
    

Tycker ni att Twilight är underskattat eller överskattat? http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/en-fraga-till-er-lasare.html#comment

    
    2009-07-18 @ 20:33:35               
    
Anonym
    

ebba det är camila från gratisbio, du gjorde min design :)

jag blev avstängd därifrån vet inte varför :(

men iaf när due klar med designen så kan du skicka koderna i en kommentar till min blogg, www.ccamiila.blogg.se

& skriv de som ska vara i stilmall kodmall osv .. :)

    
    2009-07-19 @ 12:25:29               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: