designen uppe ..

« 2009-07-27 / 14:15:58 | kategori: Ebba »
s å d ä r !  äntligen är designen klar . tog hur lång tid som helst kändes det som , men nu är det iallafall uppe ;>

sitter hemma hos fidan & ska när som helst hem för att ta hand om min vovsing som mår bajs ;(  ♥
dåligt med bilder har det varit några dagar vilket gör en blogg väldigt tråkig, men det kommer lovar jag!
om en vecka imorgon åker vi till stockholm & det ska bli hur skoj som helst ;D höjdpunkten på sommaren ungefär! haha
natina
    

JAG ÄLSKAR NYA DESIGNEN!!! :)

när jag tatt nya bilder så jävla ska du designa till mej också :))



I TOTALLY LOVES IT <3

    
    2009-07-27 @ 23:38:34                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: