alla ❤'s dag

« 2009-02-14 / 17:49:17 | kategori: Ebba »
wey, humöret är på topp! det är alla hjärtans dag & alla är med sina pojkvänner/flickvänner medans min är så långt bort som det går typ , stackars mig
får se om jennie släpar med sig sin 'dejt' på fest någonstans istället för att ligga hemma & gosa ( a v i s )  haha
var med nutte igår & vi tog kort, sjöng singstar, spelade guitar hero & tittade på idol auditions ifrån 2005 i think ;>
så nu hade jag tänkt mig att jag skulle pilla på bilder i photoshop som var väldigt länge sen .
sen kanske jag fixar lite på designen, det beror som sagt på om nunnis ringer ;D

HAHA - jag läste igenom vad jag skrivit & kom på att jag har en hel del smeknamn på             J E N N I E !
 :  jenne, nunne, nunnis, nutte,kompe -  jaja, listan är lång !  :p
Karin
    

haha de roliga när jag läste inlägget va att jag inte la märke till att du använde olika namn för jennie förens du skrev de xD

    
    2009-02-15 @ 13:12:01               
    
sandra
    

vad jiddrar du om..?

    
    2009-02-15 @ 20:16:37                    
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
    
sandra
    

okey! ska tänka på det nästa gång

    
    2009-02-15 @ 22:01:22                    
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: