Oops .

« 2009-12-04 / 13:15:36 | kategori: Design »

jag kanske uttryckte mig konstigt i inlägget under, menade mer att nästa person som frågar "gör du gratis designer" får ingen hjälp utan att betala för det!
jag ska alltså inte ta betalt för mina designer..  än!

men tack för kommentaren, det var smickrande :)
kicki
    

Sv; hmm under veckan, men de gjorde han ej osv..

men han kom till skolan idag :o så vi pratade i typ 40min, men de kändes som 10min.. sen åkte han me bussen till Gbg.. men kommer hem på söndag.

& tjaa vi har nog löst allt, vilket känns underbart, men e ledsen för att han ej äör hemma nu när allt är bra igen :S



Hur har du det?? :)

psss du bord eta betalt för designer, eftersom att

du verkligen gör dme as snygga! Jag får typ hela tiden kommentarer 'åååh va snygg design' osv, haha :) men då brukar jag säga att du har gjort den osv ;D



Kramar!

    
    2009-12-04 @ 17:02:49                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
kajsaruth
    

kan du göra en design till mig? :) din är så himla fin!

    
    2009-12-06 @ 20:37:11                    
URL: http://kajsaruth.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: