Iskallt .

« 2009-12-03 / 12:01:42 | kategori: Fotoalbum »

jag sprang ut med blött hår & inga ytterkläder alls, för att fånga lite frost med kameran ..
iskallt var det men jag fick några bra bilder [enligt mig]

kicki
    

bilderna var as bra :D



sv; jaaa jag ska nog göra det! Hoppas han kommer snart bara... =/



auuw, va mysigt!! Ohh ja, igår satte jag igång med julpyntningen, haha.. kände att jag var lite efter, buuh!



Hoppas du får de toppen :)

Kramar! <3

    
    2009-12-03 @ 12:57:50                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
Anonym
    

Proffsigt snygga bilder, men det ser kallt ut..Hoppas du har det gott i K-krona!!

    
    2009-12-03 @ 18:41:51               
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: