Godmorgon

« 2009-12-04 / 09:56:56 | kategori: Ebba »


jag vaknade av en jobbig dröm (börjar vänja mig) .. drömde att jag var på begravningen! usch & fyfan säger jag bara, hur ska jag klara av att gå på den? på ett sätt vill jag inte eftersom det kommer bli så jävla jobbigt, men jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag skippar det. ett sista farväl som man säger ..  ååh, det borde inte alls vara så  :'(  ♥

klockan är närmare halv tio, jag sitter här ensam vaken idag igen.  ska gå & sätta på lite te vatten, så jag blir lite varm!
sedan ikväll kommer janni hit, & antagligen morgan & jeppe också .. då blir det lite liv i huset äntligen. haha


vi var igårkväll också & fotade vid olycksplatsen, la ju in bilder igår men orkade inte skriva något.
det var jobbigt att komma dit igen & det hade kommit dit mycket fler blommor, ljus & foton ..
& mycket mer är du värd!  , vi tittade också på blomsterkransar & sånt.  nej usch! vill inte tänka på det.
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: