!

« 2009-12-03 / 22:05:16 | kategori: Design »


behöver jag vara tydligare?

godnatt

update; jag menar inte att vara otrevlig på något sätt, men det är inte kul att få en massa likadana kommentarer där frågan är om jag gör gratis bloggdesigner. herregud, kollar du på min blogg i 10 sekunder så står det klart & tydligt att jag gör det..  det bevisar ju bara att ni överhuvudtaget inte är intresserade av min blogg.  & så kan det ju självklart vara - men slösa inte min tid med era kommentarer isåfall!  

& vill ni kunna vara otrevliga & tidskrävande så kan jag säkert rekommendera folk som tar betalt för sina designer!  jag gör det här för att det är kul, det är inte mitt jobb, jag tjänar inte någonting alls för att sitta & göra era bloggar fina.  så va lite tacksamma förfan, annars skiter jag i det här!

sedan menar jag inte att alla är såhär, vissa är helt underbara människor medans vissa bara fjäskar ,
men det funkar - h a h a  .  puss på er
Kevins mamma
    

Vad gulligt av dig vännen :)

Hoppas att du får det trevligt nu när du är bortrest :)

    
    2009-12-03 @ 22:58:24                    
URL: http://mammasofia.blogg.se/
    
natina
    

men är det verkligen GRATIS ? :p

    
    2009-12-04 @ 02:44:25                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
    
alexandra ♥.
    

skulle du vilja fixa min bloggdesign ? ^^

svara i kommentar i min blogg gärna =)

    
    2009-12-04 @ 10:45:25                    
URL: http://aallle.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: