tömmer mitt huvud ..

« 2009-12-07 / 10:21:46 | kategori: Ebba »
när man sitter vaken själv mitt ute i skogen, början hjärnan värka & man funderar på vad man egentligen gör här? det finns så mycket positiva saker med det här stället men jag kan nog räkna till fler negativa .
ska man behöva bli nervös såfort hundarna börjar skälla eller när man hör / ser en bil svänga in på gården?
ska man behöva vara orolig över att alla underbara människor som faktiskt finns här ska hamna i fängelse, sjukhuset eller värst, bårhuset?
är det så det ska vara? 

jag sa till stella häromdagen, att jag skulle vilja vara som hon är vad det gäller att visa människor hur mycket man tycker om dom & hur mycket man faktiskt bryr sig . 
att kunna krama om alla varje gång de åker härifrån - för det kan vara den sista gången man gör det ..
vi har verkligen olika sätt att visa att vi älskar varandra, jag vill helst inte släppa in folk så nära mig, just för det här med att jag inte orkar bli sårad. men ska man hellre ta avstånd ifrån de man tycker om & inte hinna få visa eller förklara hur mycket hon / han faktiskt betyder för en?

jag har hört det så många gånger i mitt liv, ' ta vara på dagen & alla du älskar & blabla ' , men jag tror inte att man förstår det förrän man förlorar någon som betyder något för en.
jag kan inte släppa tanken på allt jag skulle gjort annorlunda, eller iallafall sagt om jag visste att jag fick en andra chans att träffa hampus ..  jag klarar inte av att veta att det sista jag sa till honom var ' dra åt helvete ' ..

jag orkar inte höra om fler killar / tjejer som dör av droger & skit! visst, vill man stoppa i sig massa skit så ska jag inte stoppa någon.  hur gärna jag än hade velat!
men när det drabbar folk omkring dig!? när någon annan måste offras för att du ska må bra?
jag vill inte önska någon död, aldrig i helvete! men .. vad du din jävel utsatte dina vänner för, är så jävla sjukt! det borde vara din begravning vi är tvugna att gå på nästa vecka! & jag kan inte säga annat än att jag hatar dig mer än allt annat i världen. 

glöm inte att förklara för era nära hur mycket de betyder & hur mycket ni älskar dom . för hur mycket man än tänker ' det händer inte mig / de , varför skulle just den bilen krocka? varför skulle just han av alla som sitter i den bilen dö? ' så kan det vara försent ..


Johanna
    

Ja, tjejkvällen var riktigt trevlig..... =) utgången var dock så där...man börjar bli för gammal för det :)

    
    2009-12-07 @ 10:42:52                    
URL: http://misseverything.blogg.se/
    
Johanna
    

Haha nej kanske inte... ler

    
    2009-12-07 @ 11:18:26                    
URL: http://misseverything.blogg.se/
    
♥Babypink♥
    

jag har lagt till dig med. Du finns under mina favoriter längst upp på menyn. Jag har olika bloglovin ikoner under bloggdesign tips om du vill ha nått som inte är som de standard ikoner

    
    2009-12-07 @ 12:14:59                    
URL: http://jennysmodemix.se
    
delle
    

läget me dej då?(:

    
    2009-12-07 @ 15:17:33                    
URL: http://dellebelle.blogg.se/
    
kicki
    

skit fint skrivet, ohh tja fler borde tänka på ' det kan vara sista dagen idag ' även om det inte alltid är lätt och tänka så =/

<33

    
    2009-12-07 @ 18:21:09                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
kicki
    

sv; Precis, det får vi inte göra! Man måste våga och visa allt, allt för dem käraste <3

Hm njaa... de va toppen i helgen ( han va i gbg)

men han ringde heltiden o va söt osv... sen när han kom hem åkte han till f-familejn i 1h sen efter det '' jag vet ej vad jag vill'' så det är fan sjukt vad f-familjen hatar att se mej med slavko =/



Har du fidan hos dig fortfarande? :)

Pusssili

    
    2009-12-07 @ 19:15:55                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
    
kicki
    

sv; gumman... de är inte lätt :(

men han LOVADE o komma hem imorgon,

för jag orkar inte mkt mer... :'/ usch.



Haha just det, smart^^ När ska du hemåt då?

Pussili

    
    2009-12-07 @ 19:49:36                    
URL: http://christinakicki.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: