web tv

« 2009-04-08 / 22:01:23 | kategori: musik & videos »


haha aaw :')
tack & lov för web tv ! hela dagen har jag tittat på gamla ensam mamma söker avsnitt .
next season?  y e s  p l e a se !
nu ska jag lägga mig för mitt huvud har inte blivit bättre än ;<  men fidan kom nyss med cola & snickers till mig så jag klarar nog kvällen (a) haha
godnatt :*
natina
    

OH MY GOD SÅ SÖÖT!

jag minns den första veckan när Leon va litenskrutt innan man liksom lärde sej , jag va livrädd att jag skulle skada honom och bardhi vågade knappt hålla i Leon! hihi, så fort det går! :))



man blir ju liiiite suuugen på en till! :))

snart så kanske! ;)

    
    2009-04-09 @ 12:05:17                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
    
natina
    

sv;

nää vi ska inte ha bebis än!

inte förns jag har gått klart skolan iallafall :))

    
    2009-04-09 @ 17:51:38                    
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
         
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: