massa S O L !

« 2009-04-01 / 20:50:55 | kategori: Ebba »

det blev ingen promenad för oss flickor utan vi gick ner till stan & satte oss i solen istället . vi snackade massa skit & massa om studenten, åh alla längtar ;> (förutom jennie) haha
sedan skulle linda iväg & dansa & nina skulle sola, så jag & jennie tog ut hundarna & följde maria en sväng .



efter det vände vi tillbaka & gick hem till mig & tränade en massa . folk som gick förbi mitt fönster måste tro att vi va helt galna så som vi studsade runt som två kycklingar! (a) haha goodie !
när vi var riktigt slut så bestämde vi oss för att sjunga en stund innan jennie skulle hem, så vi spelade in en hel del roliga ljudklipp  haha - den som lever får höra (någongång)   :)
nu måste jag gå ut med vovvarna, diska & städa toaletten, känns som att jag aldrig gör något annat ;o  haha

:*
    
    

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar: